MarathonMatilda

Gymkort, pepp och rökeri
Gissa vad som hände idag? Jag köpte gymkort! Och gissa vad som hände innan jag köpte gymkortet? Jag satt på jobbet och var peppad på att träna. Såg fram emot att gå till gymmet. Det har aldrig hänt förut. Jag tror att jag är nyfrälst. Har meddelat Erik att han, i egenskap av PT, är på väg att skapa ett monster. Med tanke på att jag i vanliga fall lider av en helt igenom klädsam hybris, vågar jag inte ens tänka på vartåt det kommer att barka om jag dessutom blir vältränad. Kan ett ego sprängas? 
 
Nöjd, nygymmad tjej med gymkortet i hand (notera att PT-Erik står i bakgrunden på gymkortsbilden).
 
Och så var det detta med rökeriet. Tänker jag fortsätta med det? Bloggen heter ju "Från rökare till löpare". Det låter ju onekligen som att jag någonstans innerst inne har planer på att sluta. Å andra sidan har jag fått ett erbjudande om 20 pund om jag springer i mål på maran med en cigg i munnen. Svåra val hörrni. Om vi ska bruka allvar så ja, det är klart att jag ska sluta någongång. Kanske inte precis just nu. Just nu nöjer jag mig med att jag dragit ner från sommarens nästan 20 cigg om dagen till ynka fem. En sak i taget, ett steg i sänder. 
 
#1 - Anonym

Du är så jädra bäzt! Heja heja! Ser fram emot att träffa din nuna snart & få se den dära pt'n du skaffat!

#2 - Anonym

Fuck glömde skriva att det är jag, Jezz. Inte så haj på det där med internetz. ,)

Svar: Tihi! Åh tack för heja heja! Hoppas vi ses snart, lovar att ta med PT'n :)
MarathonMatilda