MarathonMatilda

Försöker hinna med min influencerkarriär
Det är inte det att jag inte tränar. Det är bara det att jag har ett heltidsjobb och ett heltidsliv. Därför är det svårt att hinna med att blogga också. Det är folk som ska födelsedagsfiras och familj och vänner som ska hälsas på. Kära besvär som tar tid från min influencerkarriär. MEN! Som den influencer jag är, så har jag givetvis ett instagramkonto. Jag är ju inte född igår. Så gör som alla coola katter och surfa in på marathonmatilda på instagram. Där kan du till exempel se ett litet klipp från när jag lurade ut mamma i löpspåret och en fredagsskuttshälsning från PT-Erik. Succé såklart!
 
 
Och om ni undrar hur jag står till med träningen. Sprang korta rundan igår. Orkade för första gången springa hela. Men fick sämre tid än förra gången. Jag promenerar alltså snabbare än jag joggar långsamt. Är ändå glad över utvecklingen. Resten av veckan är träningsfri inför loppet på lördag. 5 km i mörker och terräng. Jag är omåttligt pepp. På riktigt alltså!
 
#1 - Anonym

Har du joggat på Långholmen?! Det var som höstarnas höstigaste hösthöst där för ett par dagar sen, cyklade på alla stigar på hela ön.